Compartim la informació publicada en aquesta notícia del Departament d'Afers Socials i Famílies:

L’Oficina d’Atenció Ciutadana dels serveis centrals del Departament (pg. Taulat, 266) ha iniciat el servei d’atenció telefònica amb cita prèvia. Aquesta atenció es centra en facilitar informació i donar resposta a consultes de tràmits i serveis de l’àmbit d’afers socials i, de moment, no inclou la realització de tràmits per telèfon.

Aquesta iniciativa neix amb dos objectius:

  • Donar l’opció a la ciutadania de ser atesa telefònicament amb cita prèvia i evitar els seus desplaçaments a l’OAC presencial, reservant les visites a l’OAC només per als casos en què això sigui imprescindible perquè s’ha de realitzar un tràmit o registrar documentació.
  • Garantir la continuïtat del servei de l’OAC en el supòsit que hi hagués un cas de contagi per COVID-19 entre el seu personal, atès que quedarà dividit en dos grups “bombolla” i prestarà el servei en format de teletreball quan atengui l’OAC virtual per setmanes alternes.

Per demanar una cita per aquesta OAC, a partir d’ara hi ha dues agendes diferenciades que es visualitzen de la següent manera des de gencat.cat (https://gen.cat/citaprevia):

  • Oficina d'Atenció Ciutadana dels Serveis Centrals del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies 
  • Oficina d'Atenció Ciutadana dels Serveis Centrals del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies - Atenció telefònica 

Horari d’atenció al públic

De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 h.

(excepte el 24 i 31 de desembre)

Cal sol·licitar cita prèvia